torsdag den 10. juni 2010

lidt update og kommentarer på bloggen

ja det er jo ikke så meget der sker her.. hvalpene trives og Caia passer dem bare helt suverænt..
Så fordelingen er sådan at jeg passer Caia og hun hvalpene :-)

Og endeligt virker det som om at jeg har fået indhentet min manglende søvn. For første gang siden fødslen har jeg kunnet få sovet en HEL nat :-) det var dejligt..

Og det at have ferie uden at skulle noget som helst undtagen at tage sig af hunde og hvalpe er jo en fornøjelse - dog ender det med at man driver den af hele dagen og konstaterer når dagen er omme at man ikke nåede noget af det man havde i tankerne!

Jo, jeg har fået bestilt forskellig farvede halsbånd til hvalpene! jeg plejer normalt ikke at give dem sådan nogle på da jeg selv har styr på hvem er hvem.. men nu må det altså prøves.. det bliver nok også lidt lettere for jer som følger med her på bloggen og hjemmesiden at følge de enkelte hvalpe :-)

Jeg har fået et par henvendelser om at man ikke kan skrive på min blogg... det har jeg så fået undersøgt.
Man skal klikke på "Følg" med google friend connect (øverst højre hjørne)
Og så skal man tilmelde sig med en af de angivne konti.. (Sorry det var jeg ikke klar over da jeg oprettede denne blog (jeg er ikke kendt for at være det store IT-geni så jeg har bare oprettet en blog uden at tænke på dette).
Dvs. at hvis man ikke er medlem af en af de angivne kan man blive det derigennem.
Herefter kan du skrive kommentarer :-)

Nye billeder kommer på i morgen :-)

1 kommentar:

  1. Så er det lykkedes mig - glæder mig til at følge jer :o)

    SvarSlet