fredag den 1. juli 2011

hmm....

har lige konstateret at jeg ikke har opdateret bloggen siden april... 2 måneder - det for dårligt!!!

Men der er sket en del som har krævet opmærksomheden i stedet..

Træningen er for alvor ved at være i faste rammer igen og skønt at det nu er muligt at komme ud og gå spor igen.... næste lørdag drager bouvier-containeren (læs Fiatten) afsted til 1 uges kursus på Vandel - hvor jeg er tilmeldt IPO-holdet. Det bliver forhåbentlig en hyggelig uge med masser af træning....
Egentlig er det kun Cudjo der er tilmeldt men jeg satser på at de giver grønt lys for at jeg kan skifte mellem ham og en af tøserne.....

Fanta har haft en forrygende udvikling i C-arbejdet og bider nu i unghundeærme - hun hopper som en kænguru og synes det er fantastisk. Ind i mellem får hun et par fluer der støder sammen på 1. etage og så er det lige pludselig for mystisk og 2 sekunder senere så er det bare fantastisk igen.... glæder mig til at fluerne får lagt sig og hun bliver lidt ældre - det plejer at hjælpe!!!

Ellers har det også stået i VM-planlægningens tegn.. hold da op hvor er der mange ting der skal gå op i en højere enhed!!! men vi gør vores bedste og håber på at vi får et kanonarrangement i oktober.

Kactus har lige været en tur hos dyrlægen - fik forstoppelse igen, og måtte opereres.
Jeg var noget bekymret for ham - han er jo ikke en vårunge mere men nærmer sig de 9 år her i august...
Jeg talte med dyrlægen omkring kl. 12.00 og kørte og hentede ham efter arbejde (tænkte han skulle bruge noget tid til at vågne)... Men da jeg ankom kunne jeg høre at herren var utilfreds med at være i bur og gerne ville hjem!
Vel ankommet hjemme med lidt lufteture og mad var herren frisk og tilbage til sit gamle jeg allerede kl. 21... og vi har intet mærket til at han var nyopereret... hvis man ikke vidste det ville man hverken kunne se eller mærke det på ham... fantasisk hans alder taget i betragtning synes jeg...

Der har været et par udstillinger siden sidst... i maj var vi til klubudstillinger i KHKG med Cudjo og Fifi. Ella var med med JJ.. Cudjo blev BIR x 2 Fifi BIMx 2 og tilmed en BISBIM fik vi med hjem... JJ fik et klubcert mere og mangler nu 1.

I Hillerød tog Dali det sidste cert og blev BIR, Fifi cert og BIM.

Og så var der lige årets Bakke-skue hvor jeg skulle debutere med Mia... hmm... total nybegynder at kigge på... Mia var så træt da vi endelig skulle i ringen at hun burde være blevet kørt rundt på et scateboard!!!
Men en god og hyggelig dag med hundevenner og min tidligere chef :-)

For 2 uger siden var vi en smuttur i Holland på deres årlige specialudstilling...
Caia vandt brugsklasse tæver, Cudjo nr. 3 i Fokkersklass hanner, Fifi excellent i juniorklasse og Kactus very good og nr. 3.....

I mellemtiden er der også sket det, at Rene faldt ned af en stige og brækkede hånden og albuen.... med operation til følge.... det giver sine udfordringer... og alle vores projekter med huset er sat på stand by indtil videre.... men vi når det forhåbentlig alligevel..

Jeg håber i får en skøn weekend - selvom det regner (i hvertfald her) :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar